یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱

با حضور اعضای کتابخانه عمومی علامه محمدتقی ایوانکی؛

مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در گرمسار برگزار شد

بزرگداشت شهید مقاومت

در پی محکومیت جنایات اخیر رزیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین و همچنین به مناسبت بزرگداشت شهادت مجاهد کبیر سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار شهید نیلفروشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، مراسم بزرگداشتی در کتابخانه عمومی علامه محمدتقی ایوانکی شهرستان گرمسار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، در پی محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و فلسطین و همچنین به مناسبت بزرگداشت شهادت مجاهد کبیر سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار شهید نیلفروشان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، مراسم بزرگداشتی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فرخ، مدرس حوزه و دانشگاه و جمعی از اعضا در کتابخانه عمومی علامه محمدتقی ایوانکی شهرستان گرمسار برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در گرمسار برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرخ در این نشست ضمن اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در عظمت عملکرد و شخصیت این شهید والامقام گفت: آینده تاریخ گواهی خواهد داد که چنین مردان پاک‌سیرت در عصری که ظلم و فساد سراسر عالم را فراگرفته با شجاعت و صبر و پایداری شأن پرچم‌دار عدالت‌خواهی و ندای حق‌طلبی سر دادند و با دست‌خالی برای احقاق حقوق مظلومان عالم قیام کردند و تا پایان جانشان پیش رفتند.

وی افزود: یقیناً شهادت برای شخصیت ویژه این مرد بزرگ بهترین هدیه الهی است و دشمنان فاسد و غاصب با حماقت شأن و نحوه ترور این بزرگ‌مرد با بمباران های مکرر و استفاده از ۸۵ تن بمب‌های سنگرشکن اوج خوی درندگی وحشی‌گری شأن را به جهانیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرخ در پایان تأکید کرد: یقیناً حزب‌الله لبنان متکی به شخص یا اشخاص نبوده و به راه خودش مبارزه با ظلم و فساد و تجاوز صهیونیست‌ها مستحکم‌تر از گذشته تا سرمنزل مقصود نابودی صهیونیست متجاوز کودک کش ادامه خواهد داد.

مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در گرمسار برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 11 =